بازی Call of Duty Warzone 2

طبق گزارش جدید تام هندرسون، اکتیویژن بازی Call of Duty: Warzone 2 را در سال 2023 منتشر خواهد کرد.

اکانت قانونی

خرید اکانت قانونی ps4

خرید اکانت ps4

خرید اکانت قانونی تام هندرسون یکی از صاحب نظران دنیای بازی های ویدیویی گفت که در سال 2023 شاهد نسخه جداگانه Call of Duty Warzone 2 خواهیم بود.به گفته وی این دنباله فقط برای سری Xbox X | برای سری ایکس باکس اس، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی موجود است. علاوه بر این، برخلاف Call of Duty: Warzone، Call of Duty: Warzone 2 در همان روز انتشار از Call of Duty 2023 جدا خواهد بود.

اکانت های ظرفیتی call of duty در سایت ها  فروش اکانت موجود است.

ترکیب گزارش های جیسون شرایر از بلومبرگ و تام هندرسون نشان می دهد که در سال 2022 شاهد انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 توسط استودیو Infinity Ward خواهیم بود و در سال 2023 دو بازی Call of Duty در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت؛ طبق آخرین اخبار منتشر شده از این بازی و به نقل از رسانه بلومبرگ، قراردادهای از پیش امضا شده برای عرضه سه بازی مورد بحث در بازی Call of Duty برای کنسول PS5 قابل اجرا خواهد بود. از سال 2024 به بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

هندرسون تاکید می کند که هیچ ارتباط مستقیمی بین Call of Duty: Warzone 2 و Call of Duty: Warzone وجود ندارد و به عنوان مثال شاهد ادغام سلاح ها در آنها نخواهیم بود. اکتیویژن می‌خواهد مطمئن شود که با انتشار Warzon 2 برای کنسول‌های نسل نهم و پلتفرم PC، بازی جدیدی با سخت‌افزار بهتر در اختیار عموم قرار دهد. آیا گزارش هندرسون کاملاً دقیق است؟ آیا اکتیویژن Warzone 2 را برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد کرد و پس از پیوستن به مایکروسافت به پشتیبانی کامل از آن در کنسول نسل نهم سونی ادامه خواهد داد؟ زمان می گذرد تا پاسخ های قطعی به سؤالات خود را دریافت کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *